Poslední expedice letošních objednávek (vč. osobních odběrů) proběhne v pátek 20. 12. 2024. Objednávky přijaté po tomto termínu budeme expedovat nejdříve 6. 1. 2025.
Hořák KÜHTREIBER KTB 26 V, 35-50 - 4 metry Pro dotykový start
Kód: 05220337Související produkty
Detailní popis produktu
Plynem chlazený svařovací hořák TIG s ventilem. Zatěžovatel 35 %. Zatížení 180 A (DC), 125 A (AC). Připojení 35-50. Pevný krk. Kabelový svazek v kůži. Délka 4 metry. Hořák je osazen kabelovou zástrčkou pro připojení proudu a plynovou hadičkou, která se připojuje přímo k redukčnímu ventilu na tlakové lahvi s ochranným plynem.
Popis
Svařovací hořák s ventilem je určen pro elektrodové svářečky MMA (svařování obalenou elektrodou), které nejsou primárně určeny pro svařování metodou TIG, ale zároveň tuto možnost nabízejí. Tyto zdroje musí být vždy vybaveny přepínáním svařovací metody MMA/TIG. Zapálení elektrického oblouku probíhá kontaktem wolframové elektrody se základním materiálem - buď škrtnutím wolframové elektrody o základní materiál (tzv. náškrab), nebo lehkým dotykem (tzv. LIFT ARC start).
Svářečky s dotykovým startem nejsou vybaveny vlastním elektromagnetickým plynovým ventilem. Ochranný plyn (argon) tak do TIG hořáku proudí hadičkou přímo z redukčního ventilu na tlakové lahvi a svářečkou vůbec neprochází. Plyn se pak pouští a zastavuje otočným ventilem v rukojeti hořáku. Proto jsou tyto hořáky obecně označovány jako hořáky "s ventilkem".
Samotné svařování probíhá tak, že se ochranný plyn pustí nejprve na redukčním ventilu a poté ventilkem v rukojeti hořáku. Dotykem (příp. škrtnutím) wolframové elektrody o základní materiál dojde k zapálení oblouku. Při ukončení svařování se postupuje v opačném pořadí. Nejprve se oddálí hořák od základního materiálu až do zhasnutí oblouku, uzavře se plyn ventilkem v rukojeti hořáku a poté se uzavře plyn na redukčním ventilu.
Provedení
- Otočný ventil pro ovládání plynu na krku hořáku
- Tělo hořáku pevné
- Kabelový svazek v kůži
- Připojení hořáku 35-50 (průměr připojovacího kolíku 13 mm)
- Připojení plynu převlečnou maticí G 1/4" přímo na redukční ventil
- Délka hořáku 4 metry
Vlastnosti
- Ergonomické provedení rukojeti
- Kulový kloub mezi rukojetí a kabelem pro optimální ohebnost
- Vysoká jakost použitých materiálů
- Spotřební díly shodné s mezinárodním standardem - viz díly Řada 17/18/26 a kompatibilní
Technické údaje
- Chlazení plynem
- Zatěžovatel 35 %
- Zatížení DC 180 A
- Zatížení AC 125 A
- Průměr wolframové elektrody 1,0 - 4,0 mm
Osazení hořáku spotřebními díly
Hořák není osazen spotřebními díly (kleština, domeček kleštiny, plynová hubice, kryt elektrody, wolframová elektroda). Díly se objednávají samostatně v závislosti na průměru wolframové elektrody. Kompletní nabídku dílů dle požadovaného typu osazení naleznete v těchto kategoriích:
Doplňkové parametry
Kategorie: | Hořáky MIG/MAG, TIG, plazmové, drážkovací |
---|---|
Záruka: | 6 měsíců |
? Pro svářečky: | Univerzální - pro LIFT ARC start |
? Model hořáku: | KTB |
? Řada hořáku: | 26 V - s ventilem |
? Chlazení: | Plynem |
? Provedení těla: | Pevné |
? Obal kabelového svazku: | Kůže |
? Ovládání: | Bez ovládání |
? Ovládací konektor: | Bez konektoru |
? Zatěžovatel: | 35 % |
? Zatížení DC: | 180 A |
? Zatížení AC: | 125 A |
? Pro průměr elektrody: | 1,0 - 4,0 mm |
? Proudové připojení: | 35-50 (OKC 50) |
? Délka hořáku: | 4 m |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
KÜHTREIBER je česká společnost, která se zabývá vývojem, výrobou a prodejem svařovací techniky a příslušenství. Firma vznikla v roce 1998 a zpočátku působila převážně na tuzemském trhu, kde si vybudovala rozsáhlou distribuční a obchodní síť. Postupný rozvoj firmy a rozšiřování sortimentu vedly k expanzi do dalších zemí Evropy a následně získala společnost důležité obchodní partnery i na dalších kontinentech.
KÜHTREIBER vyrábí několik desítek typů a variant svařovacích stojů KITin, MAKin a FÉNIX pro svařování metodami MMA, TIG a MIG/MAG. Společnost velký důraz na kvalitu výrobku i jednotlivých komponentů - všechny stěžejní součásti strojů jsou proto vyráběny ve vlastním výrobním závodě v Třebíči, kde probíhá i finální montáž.